Haladó keresés
 
Virtuemart Extensions
Gyakori kérdések
1408950799.jpg Szállítás, fizetés
A szállítással, fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és válaszokat itt találja.
Kattintson a címre!
  • Milyen szállítási költséggel kell számolni?

    A feltültetett árak 2017. 04. 07.-től érvényesek,  forintban értendőek.

    Utánvéttel történő rendelés esetén:
    1250 Ft

    Banki előutalás esetén:
    990 Ft

    A megrendelés befejezését követően a rendszer automatikusan kiküldi a megrendelése másolatát. Ha nem kapta meg az emailt, először nézze meg a levelező rendszere Spam mappáját. Ha itt sem található a visszaigazoló email, akkor a rendelés leadása sikertelen volt. Kérem, ebben az esetben emailben vegye fel velem a kapcsolatot.
    Az utaláshoz szükséges adatok:
    Bankszámlaszám: 10404845-00011232-00000005 (Kereskedelmi és Hitel Bank)
    Jogosult:               Kovács Tímea
    Közlemény:          Megrendelés azonosítója!!!
    Hits : 290
  • Milyen fizetési módok közül lehet választani?

    A megrendelését előutalással vagy utánvéttel történő fizetéssel tudja kiegyenlíteni.
    Hits : 186
  • Mi az az előutalás?

    Előutalás esetén kedvezőbb szállítási költséget kell fizenie, de ezt átnézheti a "Belföldi szállítás" menüpotban.
    A megrendelés leadása után az Ön emailfiókjába beérkezett emailben megadtam az utaláshoz szükséges adatokat (bankszámlaszám, bank neve, jogosult), ahova a teljes összeget kérem utalni.
    Előutalás esetén  átvételkor fizetnie nem kell, csupán a futàr általi bizonylatot kell aláírnia, igazolnia, hogy átvette a küldeményt.

    Az utaláshoz szükséges adatok:
    Bankszámlaszám: 10404845-00011232-00000005 (Kereskedelmi és Hitel Bank)
    Jogosult:               Gyürüsi Tímea
    Közlemény:          Megrendelés azonosítója!!!

    Hits : 95
  • Milyen szállítási módok vannak?

    A webáruházban a szállítási díjak a DPDdíjszabása alapján vannak megállapítva. A megrendelés végösszege tartalmazza a szállítási költség díját is, de erről a rendelés leadása előtt tájákozódhat. A weboldalon külön menüpontban találhatók a szállítási költségek, de ide kattintva is átnézheti ezeket!
    Hits : 221
  • Milyen szállítási címet adjon meg?

    Ön dönti el, hogy a szállítási címnek a lakhelyét adja meg, vagy esetleg a munkahelyére kéri a küldeményt. Ha a munkahelye lehetővé teszi, akkor célszerű azt megadni, így sokkal gyorsabban és egyszerűbben átveheti a csomagot.
    Kérem, ha munkahelyi címet ad meg, a szállítási címnél pontosan adjon meg minden adatot:
    pl: a munkahely neve, elnevezése, pontos cím, ha van külön olyan információ, mely segíti a kézbesítést, azt is tüntesse fel. 
    Hits : 78
  • Hogyan értesítenek, ha elkészült a megrendelés?

    Két értesítést is kap:
    az egyiket tőlem kapja: aznap, mikor átadtam a futárszolgálatnak a megrendelését, emailben tájékoztatást küldök Önnek:
    "Megváltozott a rendelés státusza: kiszàllitàs alatt."

    A DPD is küld Önnek egy emailt, melyben tájékoztatja Önt a küldemény érkezéséről.

    Hits : 131
  • Személyes átvételre van lehetőség?

    Nem, személyes átvételre nincs lehetőség.
    Hits : 209
  • A megrendelés átvételekor kinek kell fizetni?

    Ha az előutalást választotta, akkor a csomag átvételekor senkinek nem kell fizetnie.
    Ha utánvéttel történő kézbesítést kérte, akkor a kézbesítőnek kell átadnia a megrendelés teljes összegét.
    Hits : 96
  • A futár a kézbesítés előtt felhív?

    Nem, a futár nem telefonál Önnek a küldemény átadása előtt, csak akkor, ha ezt a plusz szolgáltatást a megrendelés során kifejezetten kéri.
    Hits : 114
  • Az outlet termékek mikor kerülnek kiszállításra?

    A Kutyaruha, felszerelés Outlet-be található kutyaruhákat, kiegészítőket a feltüntetett kedvezményes  áron lehet megrendelni, még aznap, de legkésőbb másnap történő postázással., amennyiben:
    - a megrendelése nem tartalmaz méretre készített terméket, (tehát ha csak az Outlet termékek közül rendel)
    - és az utalás 14:00 -ig megérkezik.

    Hits : 108
  • Mi tegyen, ha sérült a csomag?

    A küldemény átvételekor a  futár jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a küldemény sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a DPD Futárszolgálathoz forduljon reklamációjával.
    A szállítás, továbbítás útján történő károkért nem vállalok felelősséget.

    Hits : 57

Kéri az 500 Ft-os ajándék kupont?

captcha

Close Panel

A webáruházban történő vásárláshoz nincs szükség előzetes regisztrációra,de ha korábban már vásárolt, itt közvetlenül be tud lépni.

A weboldalon található képek, tartalmak kizárólag a KOTI ® írásos hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatók fel!
Copyright KOTI ®